Հաշվետվություն “Սեբաստացու Օրեր”

Հայոց Լեզու

Թամար Ղահրամանյանի նախագծին մասնակցելով ես ներկայացրել եմ Կրթահամալիրը, Արատեսը, Հայաստանն ու Երևանը։ Տվյալ նյութերում դուք կարող եք տեսնել իմ տպավորությունները և շատ այլ բաներ։ Աշխատել եմ ներկայացնել այնպես, որպեսզի բոլորը կարդալուց զգան նույնը ինչ ես գրելուց։
Կրթահամալիրը սեբաստացիների աչքերով
Արատեսը սեբաստացիների աչքերով
Հայաստանը և Երևանը սեբաստացիների աչքերով


Ռուսաց Լեզու

Мхитар

Մարիամ Քալանթարյանի նախագծով, մենք ուսանողներս, ներկայացնում ենք կրթահամակիրի բացման պատմությունը։ Մինչև այս նախագիծը ես անգամ պատկերացում չունեի, թե ինչու է մեր կրթահամալիրը հենց “Մխիթար Սեբաստացի”  անվանվել։
Сочинение «История открытия моей школы»
Проект «Мхитар Себастаци»


Հայոց Պատմություն

Ինչպիսի՞ տեսք ունեին մեր նախնիներ..

Էլյա Սահակյանի նախագծում ես ներկայացնում եմ իմ նախնիների մասին։ Առանց մայրիկի օգնության չէի կարող անել այս նախագիծը։ Շատ բաներ իմացա նախնիներիս մասին, որի մասին ինձ չէին պատմել առաջ։ Հետաքրքիր էր լսելու և գրելու ընթացքը։
Ո՞վ ենք մենք, որտեղի՞ց ենք գալիս և ո՞ւր ենք գնում


Աշխարհագրություն

Գայանե Սարգսյանի նախագծում ես ներկայացրեցի իմ տեսակետը քոլեջի հանդեպ։ Որ հատվածն եմ ամենաշատը սիրում, ինչ  առավելություններ ունի և ալյ։ Այդ ամենը կարող եք կարդալ հղումով անցնելիս։
Կրթահամալիրի տոն


Իսպաներեն

Բելլա Աբրահամյանի նախագծում իսպաներեն առարկայի սովորողները փորձում են ներկայացնել քոլեջը, իրենց ունեցած բառապաշարով։ Իմ աշխատանքը կարող եք տեսնել այստեղ՝  “Me gusta mi colegio”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *