Կորեերեն։ Դաս 1

Ուզում եմ յուրահատուկ տեղ առանձնացնել վերջին դասընթացի համար։ Երևի թե ամենաշատը տպավորվեց այս օրվա մեջ։ Դասընթացը Կորեայի և դրա կուլտուրայի մասին էր, և այն վարում էր Ջուլին (1-2 կուրս)։ Ինքս շատ եմ սիրում Կորեան և դրա հետ կապված ամեն ինչ։ Նույնիսկ ժամանակին փորձել եմ կորեերեն սովորել։
Իր դասին Ջուլին մեզ ծանոթացրեց կորեերենի այբուբենին։ Սա ստիպեց հիշել իմ անցյալը, ինչը շատ հաճելի տպավորություն թողեց։ Ցանկանում եմ կրկին մասնակցել նրա դասընթացին և շանս ունենալու դեպքում անպայման կմասնակցեմ։ Ահա թե ինչ սովորեցինք առաջին դասի ընթացքում։

 

ㅇ – Ընգ
ㅏ – ա (վերևից ներքև, աջից ձախ)
ㅓ- օ(աջից ձախ, վերևից ներքև)
ㅣ – ի (վերևից ներքև)
ㅡ – ը (ձախից աջ)
ㅗ – օ(ձախից աջ, վերևից ներքև)
ㅌ- Թ
ㄴ – Ն
ㅁ – մ
ㄷ- դ
ㄹ- լ կամ ռ
ㄱ – Գ
ㅂ- բ
ㅈ – ձ
ㅊ- ց
ㅅ- ս

ㄲ – կ
ㅃ – պ
ㅎ – հ
ㅉ – ծ
ㅆ- ս(շ)
에- Է
애 – Է

이 릉 이 워 에 요?
Ինչպես է ձեր անունը?
իռմի մութ էկո?

어 는 나 라 사 랑
Ինչ ազգի մարդ եք?
ոնըն նարա սարամիեյո

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *