Նորեկ ուսանողների բլոգների բացումը – “Մուտք ճամբար”

Համարյա թե մեկ տարի անց ես կրկին վերադարձա այն հին ու բարի կաբինետը, որտեղ ժամանակին բացում էի իմ համակուրսեցիների բլոգները։ Այսօր ես արդեն երկրորդ կուրսեցի եմ և բացում եմ նորեկների բլոգները` օգնելով նրանց հասկանալ դրանց կառուցվածքը և անել առաջին քայլերը քոլեջ մուտք գործելու համար։ Իհարկե ընթացքն այդքան էլ արագ չէ և հարկավոր է համբերություն և որոշակի հասկացություն։
Երեխաները շատ հետաքրքիր և նպատակասլաց էին, նրանց հետ հաճելի էր զրուցելն ու աշխատելը։ Շատ կուզենամ տեսնել նրանց որոշ ժամանակ անց և համոզվել իմ կարծիքի մեջ ևս մի քանի անգամ։ Ցավոք այսօր նորեկներց քչերն էին եկել, ինչի պատճառով չկարողացա ծանոթանալ մնացածի հետ, սակայն հուսով այդ հարցը ժամանակին կլուծվի։ Մնացածի բլոգներ հղումները գտնվում են ներքևում, կարող եք կարդալ իրենց և իհարկե քոլեջի առաջին 2 օրվա մասին։

 

Հիմնական կրթության 1․1 կուրս

  1. Շուշան Աղասյան
  2. Մերի Քերոբյան

Հիմնական կրթության 1․2 կուրս

  1. Թամարա Ալոյան
  2. Գալինա Հարությունյան
  3. Տիգրան Մարգարյան
  4. Տիգրան Եղոյան

Հիմնական կրթության 1․3 կուրս

  1. Արման Սահակյան
  2. Քնարա Հովհաննիսյան
  3. Միլենա Թովմասյան
  4. Միլենա Ազարյան
  5. Էլեն Եսայան

!!!ՑՈՒՑԱԿԸ ԴԵՌ ԼՐԱՑՎՈՒՄ Է!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *